Tuesday, January 26, 2010
Bengang
Semalam besemangat nak gi amek PC yang acik antar repair kat kedai di Serdang.
Pagi2 udah call, tanya, bila boleh amek itu PC. Fomfuan kat kedai tu kata, petang boleh la mai amek...
bila acik sampei kat kedai tu..dia kata tk siap lagik fulak....adeiiiiihh...sakitnya raser ati...
rasa nk bom je kedai tuh. Dia tak tau ke yang acik ni dah dekat sebulan tak ada kawan kat umah... ngaku je la tak buat lagik... ni pi kata tk buat back up lgi je... install HD smua udah selesai. Bila acik kata tk payah la back up HD lama tu..nk bawak balik gak PC tuh, dia leh kata ambil esok je lah... (&(^*%($(& MENCIIIIKKKK taw...
aritu udah la acik bengang sbb bayar RM50 buat reformat kat PC tu...sampai rumah PC masih tk bley on gak.... kat tempat yg sama.
sabau jer la haku.... ujian sungguhh....rindu nk meronda malam.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
Bengang, jangan engkau bengang...bengang bermacam ragam...beli barulah acik...
ReplyDeleteweh siannyer....
ReplyDeletekau jangan nak main bom je cik. kono angkut dongan si black maria tu sapo yang susah....
kau bagi ponangan jopun yo solopuk kek amoi tu kehkeh...
Acik,
ReplyDeletejangan ikut nasihat kakpah nak lepuk lepuk orang tuh..hahaha
sabor cik sabor...
belanja ko baiki pc lama tu.. campur sekali dgn belanja ko ulang alik, makan minum dah dekat sama harga dgn pc yg baru.... hahaha
ReplyDeletekak nora..
ReplyDeletehehe...bengang tetap bengang...
beli baru?? ooh tidakkk..
kak pah..
nk lopuk amoi tu..?? dia tk salah kak...dio nyampaikan je apa yg tokei suh kata..klu centu, kita lopuk yo tokei nyer kan..haha..
ashley...
sabor lah ni..dokek sebulan..(ato lobih sebulan..??) dah acik ni tk betenet kat rumah...idup gak la..tpi songsaro raso eh..mati laki pun tk camni..haha..
mana ada sama dgn blanja beli baru shifu...sikit je..banding dgn beli baru...hehe..lagipun kedai tu dekat sini je...10 minit pegi balik..tk kluar banja makan minum pun..
ReplyDelete