Saturday, October 6, 2012

I made it at last but Not Least

Setelah mencuba dari 2007...pekse...pekse...pekse...
Malam tadi, sorang kawan mesej, gtaw, keputsan pekse dah kuar. Accik baca sambil lewa je mesej tu..sbb dah di pembaringan..Malas nk ilangkan mood 'sweet dream' accik sebentar lagi tu...sbb yakin accik akan saksikan sesuatu yang mengecewakan kat skrin komputer tu...
Tapiii..
Alhamdulillah... lulus rupanya, bila accik bangun pukul 4 pagi, bukak komputer smula dan cuba menyelusuri laman web JPA tu, mencari ruangan penyemakan keputusan.
Accik pun heran camne boleh lulus.  Sebab rasanya tk blh nk jawab..pehtu tk sempat jawab abis pun. Dari tahun 2007 tu asik jawapan 'KANDAS' je yang accik terima.

Ini smua mesti kerja Allah. Berkat doa sorang ibu, doa anak2, doa dari semua sahabat2 baik accik...


Taknak pesoalkan semua tu....janji LULUSSSS !!! Letih taw...dah tua2 kena amek pekse. Lepas ni mak tanak pekse dah.  Hak lulus ni tk menjanjikan apa2 kelebihan pangkat dan gaji pun.. CUMA....janji tk amek lagi pekse ni...heheh

Alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulilllah.

8 comments:

  1. tahniah kak.... keje gomen kene amik pekse yang lemas ni... aduiii....

    ReplyDelete
  2. thank u izan....heheh..mmg amek melemaskan...

    ReplyDelete
  3. tahniah cik! bangganya...dalam kesibukan acik masih boleh berjaya...peksa nieh bukan senang:)

    ReplyDelete
  4. sha..toche2x...Alhamdulillah. kuasa Allah. Kiro eh, tahun dpn accik dah tk pyh daftar masuk pekse lagi...hehe

    Kak Nora, Alhamdulillah.. mekasih kak.. ye kak...akhirnya. Rasanya ni pekse kajaan yg last accik amek...udah2 la...otak dah beku.

    ReplyDelete
  5. Tahniah acik..lulus jugak akhirnya..

    ReplyDelete
  6. mekasih kak erna...Alhamdulillah, Subhanallah..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...