William and kate divorce?
BUkan acik yang kata... terbaca kat sini... cer baca..
Harap ni bukan berita benar la...ye lah..walopun dia bukan sedara rapat acik kann.
err..tetibe mood begossip...ari jemahat... awal Rejab??huhu
Ok..mari kita tumpukan memperbanyakkan amal ibadah sempena bulan yang mulia yang Allah janjikan ganjaran tidak ternilai andai hambaNya menghampiriNya.. selalu kita baca..
Rejab bulan Allah, Sya`aban bulanku dan Ramadhan bulan umatku
So..tunggu apa lagi..? Berlumba2 lah..lupakan pasal William dan Kate tu... errr..saper yang mula tadi..haha..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
What??Bercerai? Selamat beramal ibadat, acik.
ReplyDeleteahaa ni semua hoax je, tak betul.
ReplyDeleteanyway happy 1 rejab auntie (:
kak nora - selamat beribadah utk akak juga.
ReplyDeleteHani - its good if its not true.
Happy Rejab to u too my dear...emak da balik belum?