Sunday, June 26, 2011
Minggu berbusanan
Sangat busan minggu ni. Mood memang langsung tak ada. Masa tersangat adapun tk guna kalau mood nk meng update itu tidak ada.
Semua ini gara-gara mazmumah dan diri yang terus bergelumang dosa. Terlalu banyak anasir-anasir jahat yang datang menyerang diri. Sibuk melawan perasaan, bermujahadah, menepis, menolak, lari dari kejahatan diri yang terus melekap mencemar hati yang telah tidak bersih ini.
Berikan aku husnulkhotimah ya Allah.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
dush dush dushhh!
ReplyDeletemcm kena tumbuk jer wos rasa bila baca entry acik nih..
banyak dosa juaa.. :(
sgt tensen wos..bila kena lawan utk tk buat benda yg kita suka buat...contohnya nk gi rompak bank...kann..heheh
ReplyDeletekalo buhsan cik.. meh datang rome meh.. sini tak buhsan laaa sangatkan...
ReplyDelete*sedih*
Eryn -- eeeii..takmo lah gi sana...susah nak dpt temfoyak...heheh
ReplyDeletekalo buhsan jom gi ngeteh tp accik belanja saya....kompom tak buhsan
ReplyDelete:D
acik..minggu ni akak tak sompek nak bosan..dari pagi ado yo kojo nak buek..he he
ReplyDeletebotul cam cakap erna tu. kojo lintang pukang banyak e. nak menyoping pun tak sompek ha... kehkeh..
ReplyDeleteselamat hari senin cik..
Ms Lilies - Bulih je...nk jumpa budak comey yg suka manjat tu...hehe
ReplyDeleteKak erna - lenkali panggey acik blh acik tlg..err..buat kecoh lagik...
ibundo - kenkdg raso cam tkdo kojo walopun kojo tu bnyk...huhu..tu lah bilo buhsan datang, smuo cam nmpak kelabu yo kak...