Sunday, June 26, 2011

Minggu berbusanan


Sangat busan minggu ni.  Mood memang langsung tak ada.  Masa tersangat adapun tk guna kalau mood nk meng update itu tidak ada.

Semua ini gara-gara mazmumah dan diri yang terus bergelumang dosa.  Terlalu banyak anasir-anasir jahat yang datang menyerang diri.  Sibuk melawan perasaan, bermujahadah, menepis, menolak, lari dari kejahatan diri yang terus melekap mencemar hati yang telah tidak bersih ini.

Berikan aku husnulkhotimah ya Allah.

8 comments:

  1. dush dush dushhh!
    mcm kena tumbuk jer wos rasa bila baca entry acik nih..

    banyak dosa juaa.. :(

    ReplyDelete
  2. sgt tensen wos..bila kena lawan utk tk buat benda yg kita suka buat...contohnya nk gi rompak bank...kann..heheh

    ReplyDelete
  3. kalo buhsan cik.. meh datang rome meh.. sini tak buhsan laaa sangatkan...

    *sedih*

    ReplyDelete
  4. Eryn -- eeeii..takmo lah gi sana...susah nak dpt temfoyak...heheh

    ReplyDelete
  5. kalo buhsan jom gi ngeteh tp accik belanja saya....kompom tak buhsan


    :D

    ReplyDelete
  6. acik..minggu ni akak tak sompek nak bosan..dari pagi ado yo kojo nak buek..he he

    ReplyDelete
  7. botul cam cakap erna tu. kojo lintang pukang banyak e. nak menyoping pun tak sompek ha... kehkeh..
    selamat hari senin cik..

    ReplyDelete
  8. Ms Lilies - Bulih je...nk jumpa budak comey yg suka manjat tu...hehe

    Kak erna - lenkali panggey acik blh acik tlg..err..buat kecoh lagik...

    ibundo - kenkdg raso cam tkdo kojo walopun kojo tu bnyk...huhu..tu lah bilo buhsan datang, smuo cam nmpak kelabu yo kak...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...