Friday, June 3, 2011

Baby yang comel

Jumaat minggu lepas acik gi tengok ahli syurga ni....comel je...cam acik masa kekecik dulu.

err...arini sekali 3 kali update kan.. Tak apa . Ini kan blog acik. Sementara ada hati nak update.
Nama baby ni Ahmad Hakimi.  Sepanjang kami gi lawat dia, dia tido je...tak bangun2.  Tak sudi langsung nak celik mata tengok nenek2 ni kan..




Tahniah kepada Muhamad Ahmar dan isteri yang dianugerahkan bayi comel ini.






3 comments:

Acik Erna said...

acik..memang comel baby ni..kalau jumpo dek nenek yang ni ha..tak dapek dio nak lolap do cik..nenk ji..mesti nak bangun kan dio..goram..he he.

sya said...

Achik.. kat opis ni pun baru pagi tadi ada yg baru lepas bersalin..lom sempat tgk lagik

lupekanje said...

kak erna - mmg eh...tu nak di picit2 dik makcik2 yg datang ni...gerammm

sya - nnt gi lah tengok...bila kita nk dapat cucu gaknya kan..hehhe

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-