Thursday, June 9, 2011

Shaheen

 Ini keseronokan sendiri...bila dapat jumpa kawan lama hari ini.. Terima kasih Shaheen, kerana sudi ketemu acik yg selekeh ni.

hmmm..muka cam familiar ye... mungkin! Mau kasik fofular ini org..hehe

Dah lebih doploh tahun gak tk jumpa.  Memasing dah berumur, berkedut, beruban, berkembang dan berguguran gigi.  tapi kalu tengok pada rupa...walopun acik nampak bulat dan gumuk, namun acik masih sedikit rengan dari ini Shaheen..hehe. (tkmo kalah ekk??)

Tak sama kelas, tpi tetap duk satu bumbung asrama juga. Semua macam sedara dan adik badik sendiri yang cobit peha kanan, terasa peha kiri. ..(tpi jgn cobit acik...acik tk suka dicobit...!!hehe..) Bersekali dalam pertemuan ini adalah emaknya, anak, anak buah dan sominya.

Facebook memang banyak berjasa menemukan acik dengan kawan-kawan lama.  Ini adalah secebis antara pertemuan yang telah berlaku. Mekasih la Mark Zuckerberg.


Lokasi : Cafetaria Menara Usahawan, Presint 2, Putrajaya

Masa : Pukul 10.30 pagi.

Acik keluar dengan izin dari Ketua Jabatan.  Sekejap je pun.  Ketua Jabatan memang sporting, demi untuk mengeratkan silaturrahim sesama maknusia. Mekasih Bos.

Lepas ni nk gi jumpa adik dia pulak..Shareen...yang dah jadik nenek.  Dah jumpa aritu. tapi tk puas. Kojap bona.

Anak Shaheen, Edark

Anak Shareen, Amir Hamzah.
  
Sekian, update blog arini.

4 comments:

rosdiana said...

bila nak jumpa wos pulak acik?
winduw dah nih..

lupekanje said...

jom wos kita jumpa...betul ke rindu...syudah la wos...hahhaa...

Acik Erna said...

acik..memang bst bilo dapek jumpo kawan lamo kan..
kawan yang akak cakap teringin nak jumpo tu..dah cubo tulis namo dio kek find friend kek fb..tak tak do la acik..frust betul.

lupekanje said...

kak erna, meh la acik tulun carikkan...best kak..minggu ni jumpa sorang lagi..kawan taim sklh rendah. 35 thn tk jumpa...

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-