Ini keseronokan sendiri...bila dapat jumpa kawan lama hari ini.. Terima kasih Shaheen, kerana sudi ketemu acik yg selekeh ni.
![]() |
| hmmm..muka cam familiar ye... mungkin! Mau kasik fofular ini org..hehe |
Dah lebih doploh tahun gak tk jumpa. Memasing dah berumur, berkedut, beruban, berkembang dan berguguran gigi. tapi kalu tengok pada rupa...walopun acik nampak bulat dan gumuk, namun acik masih sedikit rengan dari ini Shaheen..hehe. (tkmo kalah ekk??)
Tak sama kelas, tpi tetap duk satu bumbung asrama juga. Semua macam sedara dan adik badik sendiri yang cobit peha kanan, terasa peha kiri. ..(tpi jgn cobit acik...acik tk suka dicobit...!!hehe..) Bersekali dalam pertemuan ini adalah emaknya, anak, anak buah dan sominya.
Facebook memang banyak berjasa menemukan acik dengan kawan-kawan lama. Ini adalah secebis antara pertemuan yang telah berlaku. Mekasih la Mark Zuckerberg.
Lokasi : Cafetaria Menara Usahawan, Presint 2, Putrajaya
Masa : Pukul 10.30 pagi.
Acik keluar dengan izin dari Ketua Jabatan. Sekejap je pun. Ketua Jabatan memang sporting, demi untuk mengeratkan silaturrahim sesama maknusia. Mekasih Bos.
Lepas ni nk gi jumpa adik dia pulak..Shareen...yang dah jadik nenek. Dah jumpa aritu. tapi tk puas. Kojap bona.
| Anak Shaheen, Edark |
| Anak Shareen, Amir Hamzah. |
Sekian, update blog arini.


bila nak jumpa wos pulak acik?
ReplyDeletewinduw dah nih..
jom wos kita jumpa...betul ke rindu...syudah la wos...hahhaa...
ReplyDeleteacik..memang bst bilo dapek jumpo kawan lamo kan..
ReplyDeletekawan yang akak cakap teringin nak jumpo tu..dah cubo tulis namo dio kek find friend kek fb..tak tak do la acik..frust betul.
kak erna, meh la acik tulun carikkan...best kak..minggu ni jumpa sorang lagi..kawan taim sklh rendah. 35 thn tk jumpa...
ReplyDelete