Hari Selasa, acik dgn geng2 Waran...telah menuju ke destinasi yg kerap kami kunjungi...tpi tk selalu...err..caner tu.
Hmmm...kalu tk sebab nak buat jamuan potluck kat opis ni, tader la kami berduyun2 menyerang Carrefour itu. Ialah, pusat membeli dan belah yang terhampir dengan pejabat kami. Tapi, yang sorang ni nak beli apa senornya? Takkan baby car seat ada kaitan dengan pot luck??? huhu...
| gambar candid dgn menggunakan Sony Ericsson 2nd hand acik ni.. |
Akhirnya, tk jadi beli jugak.... tah biler la nk beli, anak dah makin besar tu...nak pilih yang camne lagi gaknya...hehehe
Moral of the Story,
Sayangi anak anda, utamakan keselamatan sewaktu memandu....err...
Sekian.
acik..[ejabat acik dokek ngan alamanda yo..selaalu yo akak poi ke alamanda..sajo melotehkan badan jenjalan..apah pun tak boli..he he..
ReplyDeletea ah kak...dokek..
ReplyDeletetpi sebona eh jarang poiee pun...namo yo dokek.. kok tk sbb nak mencari barang...takdo la.
jeles tau da x ley g alamanda selalu..;(
ReplyDeleteorg pempuan ni jangan bagi masuk kedai je... tetiba je semua mustahak dan nak beli hehe..
ReplyDeletemotip.tetiba ader yg enterperem
ReplyDeletealamanda...
ReplyDeletentah tahun bila last pegi...huhu..
tak yah beli carseat. beli jer seat... ;)
ReplyDeleteDot,
ReplyDeleteDgr kabo da dpt balik Ptrjya semula...blh la ronda2 Alamanda semula.. :)
Zino,
betul tu...pantang nampak, pantang ada sale...ekekek..(mintak2 tipah tk intai kat sini...hehe)tpi tk smua pompuan centu taw...
juju,
haha..bio ler nk interprimpun..sesekali..
Ms Lilies,
sesekali, cer mai jenjalan kat sini... cuci mato..hehe
Mak su,
alang2 anakpun dah besa kan...:)