Ini jersi pertama. Saper sangka, tetiba acik berada di tengah2 staf Kolej 11. Bermain boling dengan mereka. Anak acik lah punya angkara, memasukkan nama acik untuk turut sama menyebok.
| Jersi Kolej 11. Kejohanan T- bowl yang membawa makna Throwing Bowl | . |
yang main tu, katanya semua tk reti..tapi...hmm...boleh tahan
gak diorg
nih...huhu...makcik2 pun lgi handal dari acik.
Gaya menarik dari puan Iza. |
Ni pulak jersi kedua yang acik sarung minggu lepas... Department acik anjurkan perlawanan ini. Dan makcik tua sorang ni tak sedar diri betul, menawarkan diri untuk turut sama. Maka dapatlah jersi ni. Main apa? FUTSAL !!! Nama kumpulan yg mewakili, Kumpulan 'You Ok?' Kumpulan 'Ho yeah Ho Yeah!!' dan kumpulan 'Ader Aku Kesah?' iaitu, kumpulan acik. Ni baru nama kumpulan perempuan. Kumpulan lelaki, lagi memacam nama yg diorg guna. Antara yang acik ingat, Kumpulan 'Paul Sotong'...hahaha.
Anak sulung acik, Nur zayani, yang acik lantik jadi supir, jurugambar dan penjaga barang player lelain pada malam itu....*pdhal dia kepenatan baru balik dari Seremban petang itu..
Saat-saat mencemaskan di pintu goal kami ketika menentang pasukan 'You Ok?'ohhh...we are not really ok...
Antara player team acik
Ni ler makcik tua yang gaya je lebey...tapi bola lalu pelan2 kat tepi pun tk geti nak tahan. Huhu...
Tu la dia keputusan yang muktamad..kumpulan acik kalah setelah menentang 2 kumpulan tadi tu!!! Makcik la nyer pasal...huhu..
Bawah ni sebahagian dari rakaman game tersebut. Teruskan usaha BASUKA !!!
Sukan dan Riadah, Amalan Hidup Sihat !
aktif sungguh makcik ni hehe
ReplyDeleteselagi ada kederat zino...nk jaga kesihatan gak nih..hehe
ReplyDeleteacik..caya lah..sumo acik boleh main..kaalu akak dah lamo..kono anta sepital dah tu..tak do dayo akak nak buek macam acik doh..
ReplyDeleteacik, pinjam jersi.
ReplyDeletekau tau tak cik. Tobu tolur tu haritu dah botuneh tapi sekarang ni dah mati huhuuu...
kak erna - stakat jago gol kak...dah tu ...telopeh lak banyak bola..huhu
ReplyDeletekakpah - innalillah.... tak po kak..nnt cuba tanam lain. Tah bilo nk dapek an anak eh lagi tah..
sbb kat kg pun cam dah nak mati yo pokok eh.
hahah. kakeshah keeper best punyer. t kita maen agi ekh
ReplyDeletehi pijah the best striker.....boley...boleyy...tk sempat kalu...kiter sambung pas raya...hehehe..
ReplyDelete