Sebelum merajinkan diri menaip entry ni, acik nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua muslimin dan muslimat yang menyambutnya. Semua orang sibuk mengucapkannya, acik jer duk ontok, mcm biasa.... Bulan Ramadhan bulan yang mulia. Acik risau, acik yg lalai ni, tk menggunakan sepenuhnya peluang yg Allah berikan untuk mendekatkan diri kepadaNya.
Bantu aku ya Allah...agar lebih banyak amal ibadahku untukMu. Kepada Muslimin muslimat yang acik penah sakitkan hati, acik mohon maaf dari hujung kaki ke hujung rambut...zahir dan bathin..maafkanlah, agar puasa dan segala amalan sepanjang Ramadhon ini akan diterima Allah.
Belumpun puasa..Allah dah bagi rezeki untuk acik. Alhamdulillah... si
insan bertudung biru dlam gambar ni, telah mensedekahkan sepasang baju
raya buat acik. Acik malu taw...patutnya acik yang bagi2 adiah kat
orang lain.
.
Moga akan bertambah berlipat kali ganda rezeki insan yang bermurah hati ini...aamin.
Acik malu, sebab dia bukan kenal acik yang bukan baik pun nih...tpi tetiber je nak bagi acik...terharu bagai nak garu acik dibuatnya. Mekacih...mekacih..mekacih..
REJEKI tu...
ReplyDeletesalam ramadhan
ye betul ash... banyak rezeki tk diduga yang salu kita terima. Alhamdulillah.
ReplyDeleteacik..alhamdulillah..rezeki acik tu..baju raya lagi..
ReplyDeletesalam acik, alhamdulillah rejeki jgn ditolak...
ReplyDelete**selamat menjalani ibadah puasa
kak erna - gitu lah kak..Alhamdulillah.
ReplyDeleteSMM - betul...bala jgn dicari kan...hehe..
Selamat beramal jua buat SMM....moga diberkati Allah sentiasa.