25/08/2010
Lima belas hari puasa, suasana nak raya dah mula terasa kat opis.
(*lima belas hari puasa?? .... hari pertama puasa dan mula terasa pun, bilamana tempahan kuih mula dibuat, lagu raya dah di keudarakan oleh Yusuf kat opis nih....)
Apapun, lampu liplap hanya mula disangkut dan dipasang pada 15 hari puasa lepas. Lihatlah berita bergambar ni... untuk penceritaan selanjutnya.
 |
| Imah, Siti dan Yanti (memerati je...? Cam acik gak..hehe.) |
 |
| Dayah melelongkan dirinya...tolonggg...tolonggg... *naper lah tak ada orang dtg tolong aku nk sangkut mendalah nih..!!. |
 |
| Siiiitiiii gak yg rajin..tengok tuh...suker amat memanjat... :) ..sesuai sgt jadik polis bantuan nih.... |
 |
| Suasana dalam opis yg kecoh dan meriah salu..sama ada dalam soal kerja, mahupun hal remehtemeh.. utk hilangkan kesteresan atau tekanan tika bertugas. |
 |
| jejaka2 yang ada membantu...tk sampai ati tengok cik siti wan kembang je yg manjat...tercabar lah tuh..!! Kelihatan dalam gambar, Amirul, Shathir dan Deli...dan...siti kat bakang amirul. |
 |
| Deli : "Yaaaaaaaaa....merrrrdekaa...!!"...eh..silap sambut nih..patut sangkut bendera dulu kat dlm opis, sebab kitakan sambut Hari Merdeka dulu sebelum sambut raya??? Hmmm... sok kita carik bendera lak ye.. |
 |
| amvooii amvooii...suker amat si Yana nih... ni mesti tengok pesbuk nih.... |
 |
| Yg ada kerja, tetap teruskan kerja...pekerja contoh nih... Wan, Aishah & Imah. |
| | | | | |
26/08/2010
Batrisya datang melepak kat opis, sementara tunggu emak dia yang nak bawa dia ke klinik..Cam biasa, bila ada baby menjengok, smua rebut2 nak pegang... tgk Pn Su nih...tk penah lepas peluang nak dukung anak2 bajet. Amek berkat.
 |
| Batrisya yg tk boleh tengok lens kamera...mesti nak bergaya. |
|
|
|
|
Sekian.
cik!!!!
ReplyDeletedah nak rayo dah ko cik...
dah dokek dah lah nih kak..
ReplyDeleteakak buek kuih apo yg spesel kak..? acik nak makan ruti akak buek yo klu gi umah akak nnt.
vah vah vah
ReplyDeletemeriah opis Acik.. ^_____^
alakadar je kak ooii... opis ni padat sepadatnya...sbb tu meriah gak..heheh
ReplyDelete