Jumaat lepas opis acik dikunjungi oleh baby lelaki yang comel ini. Adam Irfan nama dia. Semoga menjadi anak yang soleh..
![]() |
| Berebut-rebut nak dokong dia. Hmmm...ni kalu dah besar nnt, berebut2 pulak anak dara nak jadikkan bopren nih.. |
| Tak lepas peluang bergambar dengan Adam Irfan. |
| Adam Irfan dan ummi nya. |
| Susahnya lah nk suruh senyum.... |
| Ni pegawai kami dengan gaya manja ala2 Rita Rudaini.kena amek candid shot..hehehe |
petangnya pula, acik ambil kesempatan, melawat baby Ramadhan nih...lahir pada 7 ramadhan kalu tk silap. Diberi nama Arfan Naufal . Dah lama, baru nak gi tengok... padahal duk sebumbung rumah tu...sungguh tak patutkan. Tak per..janji sempat gak jengok si Natrah dan babynya ni sebelum beliau pulang ke Perlis. Ingat lagi tak, Natrah yang pernah masuk dalam satu entry acik di sini dan entry selepasnya tentang Hari Bertemu Pelanggan KPM di Perlis. Masa tu dia lom pun kawin lagik. Sekarang sudah ada anak satu. Tahniah Nat. Semoga Arfan Naufal akan membesar menjadi anak yang soleh yang sentiasa mendoakan keselamatan kedua ibu bapanya.
Selain dari itu, acik juga nak ucapkan tahniah kepada Puan Azizah Bahrum, bekas pegawai acik yang juga telah dikurniakan seorang anak lelaki.. Imran Shahmi.. Alhamdulillah... syukur...acik belum dpt gi tengok lagi... nnt2 lah, kekalau kita terserempak kat Alamanda ke.. :)
Nampaknya ramai sudah kaum Adam yang lahir tahun ni. Maka poligami tidak lagi digalakkan, bahkan dikhuatiri, ramai pula perempuan2 yang memiliki lebih dari seorang suami di era mereka kelak (poliandri)...boley ke? heheh...acik gurau je.
Sekian.Berita bergambar kali ini.

asek nengok babay orang je cik. erkkk!!! ampunnnn...
ReplyDeletekau poso ko tak..
Sedap-sedap dan manis-manis nama-nama baby sekarang.
ReplyDeletekak pah,
ReplyDeletedah tu...baby kucing takdek kak...hehhe
poser? nk jawab bohong ke, nk jawab yg x tipu..??? ngeee...
Kak Nora,
Nama org dedulu manis gak kak....cam nama kita lah...hehe.
tapi nama2 skrg, ada yg ok, carik yg ada makna..ada yg sambung2...nama mak ayah..ada gak yg bagi anak nama yg pelik2...yg diorg rasa sedap disebut.
Kak Chah, coming soon bln 10 ada lagi tau. Tu akak kena bg duit ghayour in advance ya..Hehehehe... Anak Nat mcm muka Nat kan akak.
ReplyDeletewahhh..iyer ke...kena la stat kumpul getah segerap nih..
ReplyDeleteanak nat tu lom nmpak lagik la rupa saper...tggu seminggu dua lagik...bru nmpak kot..dah la tdo je msa nek cah pi tgk dia..hehe
Akak x nk tanya ko anak saponyo lahir bln 10 nanti ko?
ReplyDeleteanak sapo? anak kiah?
ReplyDelete