Wednesday, August 4, 2010

Murahkan rezkinya

Malam ni tadi, kami dibelanja makan dik opismet acik, Rahimah, sempena sambutan ulangtahun kelahirannya.Di doakan moga tambahlah murah rezkinya, dan disempurnakan segala hajatnya oleh Allah Taala.  Nak amek gambar, tapi kelabu memandang lokasi dalam keadaan cahaya samar2.  Pempaham je la...amek gambo dgn Vid cam tak canggih nih..sangat kelabu asap.

Imah...yang blanjer malam nih..
Wan, makan sungguh2..
Mat Jawa n Hafiz.


Takpe...janji acik dapat merakamkan suasana meriah malam ni dalam video cam acik.
Jemputan termuda, si Emer ni... 

acik gi ni pun tumpang keter mama si Emer, ..thank u Aishah.
Lelain yang turut serta, Wan, Apiz, Mat Jawa, adiknya (ato kakaknya) Imah  dan suami Imah...err..kami je..
Untuk makan hidangan untuk doblas org tuh???

Berbaloii...memang berbaloii...tiada pembaziran berlaku.  Alhamdulillah..kenyang perut malam ni.
Lupa pulak menyatakan lokasinya... di Village View Restaurant, Kajang.
Ikan goreng 3 rasa dah tinggal tulang.

4 comments:

  1. alahai murahnya rezki...
    muga berlipatgandalah rezki orang yang belanja makan tu.
    ko bekfes apo pagi ni cik..

    ReplyDelete
  2. a ah kak...moga tmbh murah jekinya.

    Minam air neskepi je kak...tghari kang menggigil perut, baru gi boli nasik..

    ReplyDelete
  3. acik..alhamdulillah.semoga bertambah ...murah rezeki yang sambut hari lahir tu..

    ReplyDelete
  4. aamin..tu lah yg sesama kami doakan tuk dia...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...