![]() |
| Imah...yang blanjer malam nih.. |
![]() |
| Wan, makan sungguh2.. |
![]() |
| Mat Jawa n Hafiz. |
Takpe...janji acik dapat merakamkan suasana meriah malam ni dalam video cam acik.
Jemputan termuda, si Emer ni...
Lelain yang turut serta, Wan, Apiz, Mat Jawa, adiknya (ato kakaknya) Imah dan suami Imah...err..kami je..
Untuk makan hidangan untuk doblas org tuh???
Berbaloii...memang berbaloii...tiada pembaziran berlaku. Alhamdulillah..kenyang perut malam ni.
Lupa pulak menyatakan lokasinya... di Village View Restaurant, Kajang.
![]() |
| Ikan goreng 3 rasa dah tinggal tulang. |





alahai murahnya rezki...
ReplyDeletemuga berlipatgandalah rezki orang yang belanja makan tu.
ko bekfes apo pagi ni cik..
a ah kak...moga tmbh murah jekinya.
ReplyDeleteMinam air neskepi je kak...tghari kang menggigil perut, baru gi boli nasik..
acik..alhamdulillah.semoga bertambah ...murah rezeki yang sambut hari lahir tu..
ReplyDeleteaamin..tu lah yg sesama kami doakan tuk dia...
ReplyDelete