Wednesday, August 4, 2010

Murahkan rezkinya

Malam ni tadi, kami dibelanja makan dik opismet acik, Rahimah, sempena sambutan ulangtahun kelahirannya.Di doakan moga tambahlah murah rezkinya, dan disempurnakan segala hajatnya oleh Allah Taala.  Nak amek gambar, tapi kelabu memandang lokasi dalam keadaan cahaya samar2.  Pempaham je la...amek gambo dgn Vid cam tak canggih nih..sangat kelabu asap.

Imah...yang blanjer malam nih..
Wan, makan sungguh2..
Mat Jawa n Hafiz.


Takpe...janji acik dapat merakamkan suasana meriah malam ni dalam video cam acik.
Jemputan termuda, si Emer ni... 

acik gi ni pun tumpang keter mama si Emer, ..thank u Aishah.
Lelain yang turut serta, Wan, Apiz, Mat Jawa, adiknya (ato kakaknya) Imah  dan suami Imah...err..kami je..
Untuk makan hidangan untuk doblas org tuh???

Berbaloii...memang berbaloii...tiada pembaziran berlaku.  Alhamdulillah..kenyang perut malam ni.
Lupa pulak menyatakan lokasinya... di Village View Restaurant, Kajang.
Ikan goreng 3 rasa dah tinggal tulang.

4 comments:

kakpah said...

alahai murahnya rezki...
muga berlipatgandalah rezki orang yang belanja makan tu.
ko bekfes apo pagi ni cik..

lupekanje said...

a ah kak...moga tmbh murah jekinya.

Minam air neskepi je kak...tghari kang menggigil perut, baru gi boli nasik..

kak Erna said...

acik..alhamdulillah.semoga bertambah ...murah rezeki yang sambut hari lahir tu..

lupekanje said...

aamin..tu lah yg sesama kami doakan tuk dia...

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-