Tuesday, February 9, 2010

Mereka

Tahun ni Yanie dan Shahmah akan tamat pengajian. Agak2 mereka akan jadi apa agaknya. ..Moga Allah murahkan rezeki mereka . Sorang lagi akan tamat Matrikulasi.... masih jauh perjalanannya. Shahmah pulak mungkin nk sambung blajar lagi...huhu... saper la nk sponsor... atau berutang lagi la dgn PTPTN... Entahla...tengok gambar depa ni... nk tegelak pulak..dedua pakai topi apek kobun sayur...Yanie ketika menjalankan projek final year dia.. Shahmah pulak klu tk silap, msa 1st yr dia blajar....heheh... yg sorang lagi tk ada pulak gambar ceni...belum tau lagi bidang apa dia nak gi nnt... Doakan mereka berjaya ddi dunia dan di akherat.

Sekian.

4 comments:

zino said...

semuga mereka berjaya.... lepas ni boleh le berangan bila pulak nak bermenantu hehe

Erna said...

semoga anak2 acik berjaya dalam hidup dan kerjaya masing2..

kakpah said...

kito doakan anak-anak kito bojayo dunio akhirat. anak2 acik, insyaallah.. akan bojayo.

lupekanje said...

zino,
Aamin...trima kasih atas doa...
Berangan bermenantu? huhu..entahla..
belum lagi...sbb acik tk berharta..acik pesan kat diorg, klu nk kawin, kumpul la duit sendiri...tpi jgn berutang klu nk kawin...

Erna,
mekasih kak...moga makbul doa akak tu..


KakPah,
yo kak...mekasih..dunio akherat kan...tak mo kat duniyo yo...kat akherat lagi la nk diorg bejayo.

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-