Akan tiba saatnnya dimana kamu harus berhenti mencintai seseorang, BUKAN kerana orang itu berhenti mencintai kita. MELAINKAN kerana kita menyadari bahwa orang itu akan lebih berbahagia apabila kita lepaskan..
Ada hal-hal yang tidak ingin kita lepaskan..Orang-orang yang tidak ingin kita tinggalkan… Tapi ingatlah..melepaskan BUKAN akhir dari dunia..melainkan awal dari suatu kehidupan…
Kebahagiaan ada untuk mereka yang menangis, mereka yang tersakiti, mereka yang telah mencari..dan mereka yang telah mencuba..Kerana MEREKALAH yang bisa menghargai betapa pentingnya orang yang telah menyentuh kehidupan mereka..
Kadang kala, orang yang kamu cintai adalah orang yang PALING menyakiti hati tapi kadang kala teman yang membawamu ke dalam pelukannya dan menangis bersamamu adalah cinta yang tidak kamu sedari…
Kenapa pulak tiba-tiba bicara tentang cinta? Aku sedang becinta ke? ..hehe..tak ada maknanya dalam usia senja gini aku nk bercinta.
Cuma memerhati insan-insan bercinta di sekeliling kehidupan ini. Ada yang bertemu bahagia, ada yang bertemu derita. Ada yang selamba je. Hmmm...pepandailah ngkorang. tapi, ingatlah, jangan sesiakan kehidupan ini hanya dengan mengejar cinta manusia itu. Elok jugak baca isi penuh entry blog tadi...mungkin boleh memberi sedikit kebahagiaan dalam hidup yang leka dengan cinta.
Carilah cinta hakiki..cinta Ilahi.
salam cik. Lamo tak ngacau acik kek sini. Sehat ko cik. Rindulah ngan acik....
ReplyDeletesalam kak...slow sikit dah kat blog ni...rindu gak kat kak pah. Rayo balik Pilah tk ..
ReplyDeletesangat best....citer accik nih ha hehe
ReplyDeleteAcik tk citer apa2pn..lol
ReplyDelete