Cuti lama ni....4 hari. Nak pegi mana?
Entah la... hajat hati nk pegi memancing. Nak test power reel joran yang baru saya beli tu.
Tpi nak mancing kat mana? Wetland? yg kena bayau RM20 sehari tu? tpi tader geng la..
Nak ke laut? mesti laut ramai orang cecuti camni...tk best la bila mancing ramai orang ganggu, tanya itu dan ini.... lagi lah yg mancing ni prempuan... hmm...tk ada kekuatan aku kalu sorang2. Ramai2 pun lemah !!
Nak balik kampung? baru semalam saya balik kampung..hmmm..tengokla..mungkin, di penghujung cuti nnt.
Ala, sempena Maulidurrasul ni, duk je rumah dendiam...bertahlil, banyakkan berselawat dan membaca zanji dan daibaie, sirah Rasulullah s.a.w. ... abih citer.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...


saya pun tak tahu nak buat apa... layan tv jer kot, tgk cerita tamil cari idea penulisan , huhuhu
ReplyDeleteada gak lah yg nk dibuat... moga Mak Su terus maju dlm bidang penulisan.
ReplyDeleteSyukur, Malaysia sebuah negara 'kaya' dengan cuti.
ReplyDeletebetul tu kak nora..moga rakyat Msia gunakan cuti dengan sebaiknya.
ReplyDeletesis
ReplyDeleteawk p la kat belakang marina world PD tu.. sy selalu kesana mancing ikan bebolos/ ikan pasir.. kdg2 ada gak gelama sesat.. baru2 ni sy p byk gak dpr gelama tp takde la besar sgt..saiz 3 hga 4 jari je lah...
wah...betul ke...ok. Nanti saya saya gi cuba kat PD W. marina tu...tq for the info. Mesti try nih.
ReplyDelete