Hari sabtu lepas Cawangan acik telah anjurkan Hari Keluarga sesama kami bersama
Antara hadiah yg hempas pulas kami membungkusnya 2 hari 2 malam..
Cawangan jemputan khas, Pra Perkhidmatan dan bekas2 staf kami bertempat di Port Dickson.
Menarik dan riang memang gembira semua yang ambil bahagian kecuali
(sorry...ayat tergantung, sebab ketika mereka bersukaria itu, acik merayau2 tak tentu hala ke sekitar PD dengan sorang mantan pegawai acik)
Sabtu petang itu, cuaca amat indah....panas tu memang la....Syukurlah sebab tak hujan. Program bermula pukul 3.30 petang. Acik kira, suara-suara peserta Hari Keluarga kami ini telah menggamatkan pantai di hadapan Sunshine Bay / Astana Beach Resortpetang itu...hingga habis ikan-ikan pun bercempiaran lari mencari lubuk-lubuk dalam untuk menyembunyikan diri. Peserta berjumlah lebih dari 100 orang. Meriah kan...
Jap..acik curik gambar masa diorg besukaria tanpa acik tuh..
Gambar Ihsan dari Adam the Photographer
Sebahagian dari peserta yang bergambar.
Malam nya pulak program BBQ dan cabutan bertuah....sepanjang pantai tu, penuh rupa nya org ber BBQ. dan group kami paling ramai...siap krusi dan set karoke...
Acik tolong urusetia membuat persediaan untuk 'Pemburuan Harta' (Treasure Hunt)..dalam hujan yang kejap lebat, sekejap tk lebat, sekjap berhenti tu...lepas sarapan barulah treasure hunt bermula....hehhe...meriah tgk diorg mencari reter ...hamper da....
dannn...satu2nya gambar acik yg ada sepnjang family day itu..mengharapkan kegembiraan..

acik..nape la acik tak ikut bergumbira..susah payah acik buat persiapan...persediaan...sayang acik tak ikut gembira...sekarang cemana cik..dah bolih gembira ke..harap2 acik dah o.k sekarang ye cik...kehidupan perlu diteruskan.
ReplyDeleteMengapa kau termenung, acik oi.
ReplyDeletemengapa kau termenung..
ReplyDeletegreng!!!
mengapa kau bersedih..
greng!!!
hiburkanlah hatimu
gembiralah slalu.....
Haih.. teringat plak lagu 60han.
Achik,
ReplyDeletetengok kakpah dah bawak gitar rock dia tuhh..
tuh mesti curik dari si usen tuuu..
haha
siap main pakai gigi lagi.
tak terhibur ke??
nape umi cm x ceria seceria tajuk post nie umi..
ReplyDeletehuhuhu...xpe2...
meriah sungguh kwn2 opis umi nie..sporting2 sumer nie...
erna,
ReplyDeletekak...acik oke je...hehe..tq
kak nora,
tu je aksi yg acik blh buat kak...nk wat camne...waahh..
kakpah,
best lagu tu....acik nyanyi..kak pah main gitar...mesti lagik best...haha
ashley,
tu lah... tak bley tahan acik....wakakakak..
gumbirakan atiku...