Tuesday, July 12, 2011

Malam Sabtu yang merah

Acik dalam perjalanan ke negeri CIk Siti Wan Kembang ketika itu... berjumpa dengan situasi yang sebegini.... 2 jam terensot2 di jalanraya untuk tiba ke tol Sg Besi....aduyaiii...
toksah la buat hal ceni lagi...hasilnya. adalah pada keesokan harinya.

Kami tepaksa menjalankan program tanpa sempat mandi...udah sampainya ke destinasi adalah lewat...!!!
Dan hasilnya lagi....pesatuan kami kalah...sebab main game tak mandi..hehehhe...apalagi alasan yang bulih menyelamatkan nama kami?? kannnnsszzzz...

5 comments:

  1. jem gitu yg sakit hati tu...
    kawan saya nak balik ghumah jadik 3 jam...dah bulih sampai umah mak saya tu cik...

    ReplyDelete
  2. isk..
    tak BERSIH la kalau tak mandi kan acik?

    haahaha~

    ReplyDelete
  3. Ms Lilies, ye btul. Hati sgt sakit. Nsib bek bukan acik yg drive itu bas. Mesti lagi penat.


    Rosdiana, sgt tidak BERSIH dan tidak selesa..mencemar nama baik kementerian gitu..huhu.

    ReplyDelete
  4. acik..tak mandi bukan alasan kalah tu cik..yang bna e.loteh lamo bona dok lam keto..he he.

    ReplyDelete
  5. yo...stuju kak...hehe...
    so..klu kalah pun, kiro kalah begayo lah kan kak..hehe.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...