Acik dalam perjalanan ke negeri CIk Siti Wan Kembang ketika itu... berjumpa dengan situasi yang sebegini.... 2 jam terensot2 di jalanraya untuk tiba ke tol Sg Besi....aduyaiii...
toksah la buat hal ceni lagi...hasilnya. adalah pada keesokan harinya.
Kami tepaksa menjalankan program tanpa sempat mandi...udah sampainya ke destinasi adalah lewat...!!!
Dan hasilnya lagi....pesatuan kami kalah...sebab main game tak mandi..hehehhe...apalagi alasan yang bulih menyelamatkan nama kami?? kannnnsszzzz...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
jem gitu yg sakit hati tu...
ReplyDeletekawan saya nak balik ghumah jadik 3 jam...dah bulih sampai umah mak saya tu cik...
isk..
ReplyDeletetak BERSIH la kalau tak mandi kan acik?
haahaha~
Ms Lilies, ye btul. Hati sgt sakit. Nsib bek bukan acik yg drive itu bas. Mesti lagi penat.
ReplyDeleteRosdiana, sgt tidak BERSIH dan tidak selesa..mencemar nama baik kementerian gitu..huhu.
acik..tak mandi bukan alasan kalah tu cik..yang bna e.loteh lamo bona dok lam keto..he he.
ReplyDeleteyo...stuju kak...hehe...
ReplyDeleteso..klu kalah pun, kiro kalah begayo lah kan kak..hehe.