Tuesday, July 12, 2011

Malam Sabtu yang merah

Acik dalam perjalanan ke negeri CIk Siti Wan Kembang ketika itu... berjumpa dengan situasi yang sebegini.... 2 jam terensot2 di jalanraya untuk tiba ke tol Sg Besi....aduyaiii...
toksah la buat hal ceni lagi...hasilnya. adalah pada keesokan harinya.

Kami tepaksa menjalankan program tanpa sempat mandi...udah sampainya ke destinasi adalah lewat...!!!
Dan hasilnya lagi....pesatuan kami kalah...sebab main game tak mandi..hehehhe...apalagi alasan yang bulih menyelamatkan nama kami?? kannnnsszzzz...

5 comments:

Ms.Lilies said...

jem gitu yg sakit hati tu...
kawan saya nak balik ghumah jadik 3 jam...dah bulih sampai umah mak saya tu cik...

rosdiana said...

isk..
tak BERSIH la kalau tak mandi kan acik?

haahaha~

lupekanje said...

Ms Lilies, ye btul. Hati sgt sakit. Nsib bek bukan acik yg drive itu bas. Mesti lagi penat.


Rosdiana, sgt tidak BERSIH dan tidak selesa..mencemar nama baik kementerian gitu..huhu.

Acik Erna said...

acik..tak mandi bukan alasan kalah tu cik..yang bna e.loteh lamo bona dok lam keto..he he.

lupekanje said...

yo...stuju kak...hehe...
so..klu kalah pun, kiro kalah begayo lah kan kak..hehe.

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-