Akhirnya giliran Shahmah pula untuk berkonvo.
Acik demam pulak taim tu..tpi sebab bukan selalu dpt tengok dia konvo, acik gagah2kan jugak..Tahniah untuk Shahmah.
Seawal subuh, pukul 3 pagi acik dan kuncu-kuncu acik bergerak dari Putrajaya ..Zayani sebagai driver, dan kami yg lain sebagai penumpang. Alhamdulillah, sampai juga...tk sesat..cuma telajak kat satu dua tempat sahaja.
| Perarakan masuk graduan-graduan... Tk boleh amek gambar...tpi acik buat tk geti je...amek gak. |
| Sedang beratur menunggu giliran nama dipanggil. |
| Masa yang dinanti...... |
| Selesai, cecepat suh amek gambar...sebab ummi nk balik cepat....tak tahan dah lembik...kedemaman... |
| Panas sangat terik...sebab tu muka masing2 berkerut menahan silau dan panas mentari. Tpi acik tetap rasa sejuk. |
Di samping hari penuh bermakna buat Shahmah, ianya juga merupakan hari istimewa buat Hazirah, adiknya. Kerana hari ini adalah Hari Ulangtahun kelahirannya yang ke 19. Happy birthday to Hazirah.
Sekian, update serengkas-rengkasnya...sebab masih weng-weng kepala ni.
acik..memang nampak muka demam e tu cik..sian acik..tapi kerana anak kan..
ReplyDeletetahniah tok shahmah dan selamat harimlahir tok adik dio hazirah..
semoga acik dan keluarga di berkati allah..amin..
tetongah paneh bersweater. Osah domam e tu cik...
ReplyDeletetahniah kek shahmah.
Tahniah Shahmah! Happy birthday Hazirah!
ReplyDelete1. sian acik..demam..ketara muka siyes, tahan ketar ketar..tapi cekal.
ReplyDelete2. tahniah ke shahmah.berjaya konvo.
3. happy besday ke hazirah.moga panjang umor.
4. pergh....3 dalam satu, ucapan aku bagi
yg mana satu lupakanje hah
ReplyDeletekak erna- mekasih kak ..mmg kak...klu tk sobab dik anak lahkan...mmg tk bgn dri katil dho..
ReplyDeletekak pah - tu lah dio...tgh domam bona. TUpun kobah sikit, bandingkan ari sblm tu...syukran.
Kak Nora - Mekasih kak...kita usaha, TUhan menentukan.
Prof - yg tak berapa tua, dan tak berapa nak muda tu lah..hehe
Cikgooden - 3 in 1 ni yg sepesel nih...mekasih bebanyak wakil shahmah dan zirah. Aamin ..doa cikgooden moga makbul.
ReplyDeletesalam cen, no 27 nov punya cerita, dah lama aaa.. tapi apa pun tahniah buat cen dan shamah, mesti hepi sungguh ni, dah berjaya dah setakat tu, x dpt apa2 anugerah ke sbb banyak kali dean list ke semua sem dia dean list? nnti konvo yg lain pulak, masa tu mintak cen x demam lagi.
ReplyDeletetahniah sgt2. cen dah rasa anak konvo, kteh lum pernah rasa lagi. selalu tengok parents hepi sgt bila anak konvo, dok dlm dewan rasa syahdu dan bangga, di raikan.
- kteh
mekasih kak teh..dia tk dpt anugerah chansellor tu...sbb ada 1 atau 2 sem yg dia gagal maintain 3.5 above. Anyway, dia still dpt 1st class diploma..kena bangga gak..heheh
ReplyDeleteYup...duk dlm dewan tu rsa bangga la. Anak bjaya tamatkan pengajian. Dah 2 kali ni...saya mungkin akan duk lagi 2 kali lagi. Degree Shahmah dan degree Hazirah...hmm..dah anak 3 kerat je. Kakteh still long way to go. Tunggu Dila dan adik dia sok, sampai tk larat kak teh duk dlm dewan konvo..hehe...dont worry my dear sis...