Wednesday, November 10, 2010

Update

Aku yang tidak sempurna...dan aku yang tidak layak untuk syurgaMu...
Malu untuk menikmati rahmatMu yang tidak terkira Kau limpahkan. 

Syukur..hanya itu kupanjatkan.

6 comments:

kak Erna said...

alhamdulillah..acik update juga..walaupun sebaris ayat..
acik sihat kan..apo tak tipun akak hari tu..kot tak dapek jumpo acik..

Kak Nora said...

Wah, berwajah baru.

midiaida said...

singgah cni..;D

lupekanje said...

Kak erna - haha...gitu lah..kmalasan yang amat sgt...

gi tkocoh2 aritu kak...sibuk layan sepupu sepapat smua..posing bagai kat situ..
Nanti saya gi TTJ lagik kita deting ye kak...ajak Tijah skalik..

Kak Nora - tak siap2 lagik rumah ni kak..ntah bila kemaskini.


Midiaida - mekasih singgah..ada brooch model baru tak???

zino said...

salam hujung minggu...

lupekanje said...

salam zino...masih berkampung di p14 ke..?

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-