Its time to change my blog skin....template ni cam dah corrupted je. dalam pada tu, berkemungkinan akan link yang akan terhilang..tu yg malas nak tukar template. Maafkan daku.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
boleh tranferkan semua link tu kan .. tapi jangan tanya zino macam mana nak buat hehe
ReplyDeletethx zino...ni tgh memilih templt..
ReplyDeletetry ni dulu...
tk jmpa lain lagi yg lebih bekenan..hehe...
Save link mana yg blh nih..
(cam tk baper bekenan je lgi nih...gelap!)
acik..acik pandai tukar sendiri tak po..akak anak yang buek kan..akak tengok pun tak sanggup..banyak betul yang nak dibuek e..
ReplyDeleteMang leceh kije klu tetiap kli nk tukar template...trutama template yg bukan dri blogspot...tpi nk puaskan ati gak kan..hehhe
ReplyDeleteacik belasah je kak..bukan geti bena. Tu yg kekdg ada yg ilang lonyap tah ke mana ..!
memang cantik...rumah baru mu ini...saya pon teringin nak tukar template tapi memikirkan takot hilang benda2 yg dah sedia ada buat saya tangguhkan dulu niat itu...
ReplyDeletesmm..terima kasih. Belum siap & belum tetap hati nk guna template ni...tpi klu dah malas nk mikir, mang trus je guna template ni. Sbb tu lah...banyak yg hilang dan terpaksa bina smula sudut2 yg hilang esp link blog kawan2..
ReplyDeleteHi
ReplyDeleteRemember me Wong Jee Lan, Devaky told me more or less about your blog, so I thought I gave it a try..keep up the good work my friend, I 'masih ingat' you and Siti Mariam used to come to my house, we called it 'Rumah Murah Linggi' who care 'rumah murah and rumah mahal, I am proud to be from Kampung Linggi. I live in UK, family and all that.
Cheers
wjl