Sunday, October 17, 2010

Nak tukar

Its time to change my blog skin....template ni cam dah corrupted je.  dalam pada tu, berkemungkinan akan link yang akan terhilang..tu yg malas nak tukar template. Maafkan daku.

7 comments:

  1. boleh tranferkan semua link tu kan .. tapi jangan tanya zino macam mana nak buat hehe

    ReplyDelete
  2. thx zino...ni tgh memilih templt..
    try ni dulu...
    tk jmpa lain lagi yg lebih bekenan..hehe...
    Save link mana yg blh nih..


    (cam tk baper bekenan je lgi nih...gelap!)

    ReplyDelete
  3. acik..acik pandai tukar sendiri tak po..akak anak yang buek kan..akak tengok pun tak sanggup..banyak betul yang nak dibuek e..

    ReplyDelete
  4. Mang leceh kije klu tetiap kli nk tukar template...trutama template yg bukan dri blogspot...tpi nk puaskan ati gak kan..hehhe
    acik belasah je kak..bukan geti bena. Tu yg kekdg ada yg ilang lonyap tah ke mana ..!

    ReplyDelete
  5. memang cantik...rumah baru mu ini...saya pon teringin nak tukar template tapi memikirkan takot hilang benda2 yg dah sedia ada buat saya tangguhkan dulu niat itu...

    ReplyDelete
  6. smm..terima kasih. Belum siap & belum tetap hati nk guna template ni...tpi klu dah malas nk mikir, mang trus je guna template ni. Sbb tu lah...banyak yg hilang dan terpaksa bina smula sudut2 yg hilang esp link blog kawan2..

    ReplyDelete
  7. Hi

    Remember me Wong Jee Lan, Devaky told me more or less about your blog, so I thought I gave it a try..keep up the good work my friend, I 'masih ingat' you and Siti Mariam used to come to my house, we called it 'Rumah Murah Linggi' who care 'rumah murah and rumah mahal, I am proud to be from Kampung Linggi. I live in UK, family and all that.

    Cheers
    wjl

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...