Kapler penin hari ni.... pepagi rumah terasa bergoyang.... acik dah agak..ni misti ada gempabumi kat Indonesia nih...
Akuarium ikan acik bergoncang lagi airnya, macam kejadian yg pernah berlaku pada tahun2 sebelum ini.... komfem....rumah bergoncang.... gempa nih.
Acik seba salah...nk gi mandi ke...atau nak lari turun bawah.
Acik bukak pintu depan, tengok tak ada pun org lain yg nak lari turun selamatkan diri...
errr...aku sorang je ke yg rasa apartment ni bergoyang???? orang lain tidur lagik ke? atau masing2 tengah solat..atau tengah dlm bilik air?..
Lelama, aku buat tk tau je..jalani hidup seperti biasa...mandi, solat, bersiap utk pergi kerja.
Acik ngigau agaknya?? atau khalayan??
ReplyDeleteheeh hehe memang betul goyang achik..pagi tadi gempa 7.2 scala ricter di sumatera...
ReplyDeletetapi saya tak rasa poon..
Acik.. lamo dah den tak berenang2 di tepian kek sini hehehe ;)
ReplyDeleteacik..risau ye cik..carilah rumah kek bawah pulak cik..risau..
ReplyDeletekak nora,
ReplyDeletebetul kak...goyang...akuarium ikan acik jadik saksi...seriau acik tdi pagi...tpi sbb org lain tk tlg panik kan...hehhe..
KS,
7.8 skala richter kann....acik bukak website earthquake dan lihat laporan earthquake terkini tuh....msa tu lom kluar laporan gempa bumi kat sumatera tuh lagi...tpi tetulis kat situ... North Sumatera...risau struktur bangunan tetinggi cam rumah acik nih...braper lama blh bertahan klu selalu bergoyang gini.
iina,
acik pun udah jarang2 gi brenang2 ketepian kat blog org lain....hehe...
nnt la...sbb kt opis skrg hnya blh bepoyer2 kat blog je...mungkin acik akan brenang2 smula bukan stakat kat tepi...kat tengah2 pun..hahha
Erna,
kak..kuarters kat sini mano ado yg rorondah...untuk pegawai ado lah...
Pegawai jawatannya tinggi...rumah rondah..
yg bukan pegawai, jawatan rondah...rumah kono tetinggi...
dh lame tk singgah umah acik....acik sihat?
ReplyDeletelupakan saja pasal gempa, ;-P
ReplyDeletesalamm,
iyo ko cik. Tak raso apo-apo pun..
ReplyDeleteAcik ngigau ni...