Fasa pertama sebelum menyerahkan anak kepada orang lain....
20 April 2013, anak sulung accik ini telah melangsungkan pertunangan dengan pemuda pilihannya. Tarikh yang bersamaan dengan hari lahirnya mengikut tahun Masihi. Syabas bete.... semoga Allah temukan jodohmu dengannya jika itu yang terbaik dan telah ditakdirkan untuk kamu.
Kawen cocopek !!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
Tahniah accik..tak lamo laie dapek monantu..kek rumah acik putraya ko ni..
ReplyDeletemekasih kak Erna...tak..ni kat Linggi kak..
ReplyDeleteTahniah nek chah. Tak lama lagi gelaran nek chah tu melekat terus la. Insyallah
ReplyDeleteAiceh... nak jadi mak mertua dah... jangan jadi mak mertua yang garang tau !
ReplyDeleteJuju...mekasih...hehe...dah lama dah jadik nek cah ni.
ReplyDeleteIzan..err..belang dah semakin hilang ni....camano??
tahniah..bakal terima menantu x lama lagi ;)
ReplyDeletemekasih irfa. Mudah2an..aamiin.
ReplyDelete