Monday, April 22, 2013

Fasa Penyerahan Pertama

Fasa pertama sebelum menyerahkan anak kepada orang lain....

20 April 2013, anak sulung accik ini telah melangsungkan pertunangan dengan pemuda pilihannya. Tarikh yang bersamaan dengan hari lahirnya mengikut tahun Masihi. Syabas bete.... semoga Allah temukan jodohmu dengannya jika itu yang terbaik dan telah ditakdirkan untuk kamu.
Kawen cocopek !!

7 comments:

  1. Tahniah accik..tak lamo laie dapek monantu..kek rumah acik putraya ko ni..

    ReplyDelete
  2. mekasih kak Erna...tak..ni kat Linggi kak..

    ReplyDelete
  3. Tahniah nek chah. Tak lama lagi gelaran nek chah tu melekat terus la. Insyallah

    ReplyDelete
  4. Aiceh... nak jadi mak mertua dah... jangan jadi mak mertua yang garang tau !

    ReplyDelete
  5. Juju...mekasih...hehe...dah lama dah jadik nek cah ni.


    Izan..err..belang dah semakin hilang ni....camano??

    ReplyDelete
  6. tahniah..bakal terima menantu x lama lagi ;)

    ReplyDelete
  7. mekasih irfa. Mudah2an..aamiin.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...