Wednesday, April 17, 2013
Kopi 3 + 1
Kopi 3+1.. memang sedap. Tapi, katanya, tak elok di amalkan.
Apapun, kita manusia ni, memang selalu buat apa yang dikatakan tk elok tu. Orang kata jangan isap rokok, tapi itu gak yang dicarik, suruh jauhi dosa, itu gaklah yang dilalui hari2, kata jangan makan mee segera selalu, itu gak yang sedap dan yg di teringinkan.
Serupa lah macam minum air botol/tin/kotak. Dah kata dah, kandungan gula tersangat banyak...tpi... itu gak yang di carik.
Accik ni....ketagih kopi 3+1 ni. Satu hari mesti pekena sepeket pepagi...hmmmmm... eksperimen diri ke?? Nak tengok penyakit apa yang akan dapat nanti???? Silakan lah wahai accik....kok apo2 hal sok sok...tanggung sendiri. Jgn nyusahkan orang lain...!!
Sekian.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...

Salam acik
ReplyDeleteAkak suka teh tarik kurang manis, segera punya.
accik pun ada gak tu...tpi jarang bancuh. Cuma bila stok kopi tu abis je, baru kuarkan teh tarik segera tu..hehe..
ReplyDeleteaccik..akk memang tak sko minum kopi cik..tak kiro la berapo campo e..3+1 ko..2+1 ko..1+1 (eh ado ko no cam tu accik he he)
ReplyDeletepun akak tak suko ..tapi anak no duo memang pominat kopi
Accik ni belasah je kak..smuo yg halal accik tolan.
ReplyDeletesaya jarang minum 3 in 1
ReplyDeletekalau milo okey la lagi
kalau nescafe..pening sepanjang hari
accik kureng sikit milo ni. Suka gak kat nescafe sbb ada rasa pepait tu...kepahitan dalam penghidupan adalah hiburan yg mewarnai hayat ini...eeewah.
ReplyDelete