Wednesday, April 17, 2013

Kopi 3 + 1


Kopi 3+1..  memang sedap. Tapi, katanya, tak elok di amalkan.
Apapun, kita manusia ni, memang selalu buat apa yang dikatakan tk elok tu. Orang kata jangan isap rokok, tapi itu gak yang dicarik, suruh jauhi dosa, itu gaklah yang dilalui hari2, kata jangan makan mee segera selalu, itu gak yang sedap dan yg di teringinkan. 
Serupa lah macam minum air botol/tin/kotak.  Dah kata dah, kandungan gula tersangat banyak...tpi... itu gak yang di carik.
Accik ni....ketagih kopi 3+1 ni.  Satu hari mesti pekena sepeket pepagi...hmmmmm... eksperimen diri ke??  Nak tengok penyakit apa yang akan dapat nanti???? Silakan lah wahai accik....kok apo2 hal sok sok...tanggung sendiri.  Jgn nyusahkan orang lain...!!

Sekian.

6 comments:

  1. Salam acik
    Akak suka teh tarik kurang manis, segera punya.

    ReplyDelete
  2. accik pun ada gak tu...tpi jarang bancuh. Cuma bila stok kopi tu abis je, baru kuarkan teh tarik segera tu..hehe..

    ReplyDelete
  3. accik..akk memang tak sko minum kopi cik..tak kiro la berapo campo e..3+1 ko..2+1 ko..1+1 (eh ado ko no cam tu accik he he)
    pun akak tak suko ..tapi anak no duo memang pominat kopi

    ReplyDelete
  4. Accik ni belasah je kak..smuo yg halal accik tolan.

    ReplyDelete
  5. saya jarang minum 3 in 1
    kalau milo okey la lagi
    kalau nescafe..pening sepanjang hari

    ReplyDelete
  6. accik kureng sikit milo ni. Suka gak kat nescafe sbb ada rasa pepait tu...kepahitan dalam penghidupan adalah hiburan yg mewarnai hayat ini...eeewah.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...