Dah semakin tader mood nk update kat sini. Mungkin satu hari nanti, aku kan kembali menulis. Entah kenapa. ..buat masa sekarang ni, tak ada keinginan langsung. Nothing to share. Nak cerita apa pun, rasa macam tk kena je. Nak kongsi pengalaman hidup, takut tersalah ayat, kemungkinan hanya akan memalukan diri sendiri..ibarat membuka pekung di dada.
Nak cerita pasal masak memasak, bukan jenis pemasak pun...hehe..
Nak cerita pasal jalan-jalan, adakalanya, macam nothing interesting pun...balik2 cerita yang sama.
Nak cerita pasal ilmu agama, rasa diri tak layak sebab amalan yg berkurang, bukan bertambah.
Bia lah dulu. Ku sunyikan ruangan ini sesunyi malam yg dingin....biarkan lelabah membuat sesawangnya...nanti akan tiba masa ku bersihkan.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
No comments:
Post a Comment
Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.