Nak rajin2kan diri update blog ni semula...boley????
Rasa dah semakin busan di FB. Apalagi dengan perubahan-perubahan yang si Mark tu buat kat FB. Baik kembali ke pangkal jalan semula, berpijak di bumi yang nyata, mengasah bakat untuk terus menulis tak kira lah fakta atau auta.
Asalkan sesuatu yang baik yang boleh dikongsikan bersama kawan-kawan yang masih sudi berkunjung ke sini. Terima kasih atas sokongan kalian. *yes, I only hv a few regular customer here...beside yg blogwalking lompat2 tetiber sampai ke sini. I dont mind.
Mereka yg datang ke sini, amat dihargai, walaupun hanya sekali. Kali pertama dan terakhir...hehhe.tak kisah.
Aku tk rerebut nk ramaikan pengunjung. Kepuasan nk menulis je. Menajamkan, meningkatkan kepakaran menulis. Ye, pakar sangatlah kan....dah baper tahun kat sini, menulis tara tu jugak. Tak apa lah. Aku tetap gumbira. Janji wa happy...kalau anda happy sama, Alhamdulillah.
Mari kita melangkah penuh keyakinan ke tahun yg baru, dan dengan pakserela...kita cicirkan tahun 2011 ini...kebelakang. Tidak ada pilihan buat tahun 2011, terpaksa jua digantikan dengan hero baru, 2012.
Lepas ni mungkin nak rebut tarikh 20.12.2012 .... atau 12.12.12 ....???
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...

No comments:
Post a Comment
Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.