Pulang ke sini dari hari Isnin hingga ke hari ini, aku asik2 mengantuk je bila malam. Tak sampai jarum jam mencecah ke pukul 10, aku dah terkulai layu di bantal busyuk.
Apapun tk jadik. Mungkin kekenyangan. Sebab asik pegi jamuan je.. errr...itu hanya semalam je. Jamuan peringkat Bahagian. Tapi hari Isnin? Ku kira aku tidak sekenyang mana. Mungkin keletihan. Ye lah, balik dari Sabah, hari Ahad. Hari Isnin pulak balik kampung untuk menghantar emak membuat pemeriksaan doktor ke Hospital Pakar Seremban kerana sakit gatal2nya itu.
Petang selepas zohor pulang semula ke Putrajaya. Letih bha...Baju2 pun blum kemas lagi ni...
Semalam pulak jamuan hari raya fulak. Unitku ditugas menyumbangkan eskrim. Dan aku pulak menjadi 'gadis' eskrim bersama gadis2 eskrim unitku yang lain... letih jugak membahagi2kan eskrim kat kanak2 riang dia Bahagian Pembangunan ini...
| Sibuk menyiapkan set2 eskrim yg nk dibahagi2kan. |
| Tunggu teksi ka? |
| Kambing golek idaman ku...Jamuan Kementerian tk dapat rasa, kali ni aku tibai bebetul. Alhamdulilllah!! |
| Niesa, ofismet ku tersenyum kambing di sebelah kambing tergolek itu. |
| Gadis2 manis mengedarkan kupon2 eskrim. |
Itu je yang terlaratku paparkan kali ini. Kita bertemu lagi di lain entry...!!!
Errr..macam apa pulak haku nih..hehhe..
Ade kambing golek tu...bestnye...
ReplyDeleteBile penat mmg carik bantal je
laa..
selamat tidur acik,
ReplyDeletesemoga mimpi indah.
*boleh komen centu?
mak oi hai.. ada kambing tergolek.
ReplyDeletetapi kita tak suka kambing... hehe..
ainnoraini,
ReplyDeletebetul kan...bantal je nk ubat letih dan ngantuk ni...
Wos,
Boleh gak komen centu. Ni dah subuh bru tejaga ..bru ada masa nk intai blog ni kjap...blog org lain lagi la tk terintai klu blog sndiri pun payah..hehhe
Kak pah @ Ibundo,
Dulu acik pantangkan diri dgn kambing. Tpi kali ni acik bedal gak. Alhamdulillah, tader pun fening...ok aper itu kambing..hehhe
yg tunggu teksi tu nk g mana???hehhe
ReplyDeleteacik..eskrem potong satu yer.kacang lebih :-)
ReplyDeleteselamat beristirehat