Wednesday, September 21, 2011

Minggu untuk tidur

Mungkin aku letih sesangat.  Minggu lepas ke Sabah, makan angin.  Programnya memang padat sangat.  Kesempatan untuk meng update blog memang tidak ada.

Pulang ke sini dari hari Isnin hingga ke hari ini, aku asik2 mengantuk je bila malam.  Tak sampai jarum jam mencecah ke pukul 10, aku dah terkulai layu di bantal busyuk.

Apapun tk jadik.  Mungkin kekenyangan. Sebab asik pegi jamuan je.. errr...itu hanya semalam je.  Jamuan peringkat Bahagian.  Tapi hari Isnin?  Ku kira aku tidak sekenyang mana.  Mungkin keletihan.  Ye lah, balik dari Sabah, hari Ahad.  Hari Isnin pulak balik kampung untuk menghantar emak membuat pemeriksaan doktor ke Hospital Pakar Seremban kerana sakit gatal2nya itu.

Petang selepas zohor pulang semula ke Putrajaya.  Letih bha...Baju2 pun blum kemas lagi ni...

Semalam pulak jamuan hari raya fulak.  Unitku ditugas menyumbangkan eskrim.  Dan aku pulak menjadi 'gadis' eskrim bersama gadis2 eskrim unitku yang lain... letih jugak membahagi2kan eskrim kat kanak2 riang dia Bahagian Pembangunan ini...

Sibuk menyiapkan set2 eskrim yg nk dibahagi2kan.
Tunggu teksi ka?


Kambing golek idaman ku...Jamuan Kementerian tk dapat rasa, kali ni aku tibai bebetul. Alhamdulilllah!!

Niesa, ofismet ku tersenyum kambing di sebelah kambing tergolek itu.
Gadis2 manis mengedarkan kupon2 eskrim.










Itu je yang terlaratku paparkan kali ini.  Kita bertemu lagi di lain entry...!!!
Errr..macam apa pulak haku nih..hehhe..

6 comments:

  1. Ade kambing golek tu...bestnye...

    Bile penat mmg carik bantal je
    laa..

    ReplyDelete
  2. selamat tidur acik,
    semoga mimpi indah.

    *boleh komen centu?

    ReplyDelete
  3. mak oi hai.. ada kambing tergolek.
    tapi kita tak suka kambing... hehe..

    ReplyDelete
  4. ainnoraini,
    betul kan...bantal je nk ubat letih dan ngantuk ni...

    Wos,
    Boleh gak komen centu. Ni dah subuh bru tejaga ..bru ada masa nk intai blog ni kjap...blog org lain lagi la tk terintai klu blog sndiri pun payah..hehhe

    Kak pah @ Ibundo,
    Dulu acik pantangkan diri dgn kambing. Tpi kali ni acik bedal gak. Alhamdulillah, tader pun fening...ok aper itu kambing..hehhe

    ReplyDelete
  5. yg tunggu teksi tu nk g mana???hehhe

    ReplyDelete
  6. acik..eskrem potong satu yer.kacang lebih :-)

    selamat beristirehat

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...