Friday, September 27, 2013

11 tahun telah berlalu

Tarikh 21 September 2013, aku leka berpoyer-poyer, memancing di Ganu kiter hari tu, rupa-rupanya tarikh tepat 11 tahun arwah suamiku pulang ke rahmatullah.  Aku terlupa..lepas balik tu baru aku teringat...huhu..

Patutlah balik tu aku tergerak melalui jalan yang menempatkan kubur di mana ia dikebumikan.



















Waktu lalu kawasan perkuburan yang dah lebih sepluh tahun tak ku tempoh tu, sempat aku ambil gambar kawasan itu sambil mmandu.  Aku sorang-sorangkan ...dan tk bersih, jadi tak dapatla nak singgah.  Masa tu memang tak ingat tarikh keramat tu. Nanti lainkali saya gi ziarah awak ye bang ye.....insyaAllah.

Moga Allah merahmati rohnya dan moga ia dijauhkan dari siksaan kubur dan neraka di akherat kelak.  Al fatihah.

Memoryku di sini.

5 comments:

  1. terima kasih kak Nora & pt ส่าหรีสี ... aamiiin..

    ReplyDelete
  2. Salam cen,

    lama sunnguh kteh tak menjenguk, bz dan penin x habis2. bila teringat terus masuk.

    kteh masih ingat dlm ym cen cerita hari terakhir cen dgn dia, sedih.. kteh doa terus tabah sememangnya cen ni sgt kuat/indipendent, Allah uji insyaallah ada besar ganjaran pahala menanti.

    - dizz

    ReplyDelete
  3. aamiin kak..terima kasih..jangan biakan kapla penin kak. :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...