Patutlah balik tu aku tergerak melalui jalan yang menempatkan kubur di mana ia dikebumikan.
Waktu lalu kawasan perkuburan yang dah lebih sepluh tahun tak ku tempoh tu, sempat aku ambil gambar kawasan itu sambil mmandu. Aku sorang-sorangkan ...dan tk bersih, jadi tak dapatla nak singgah. Masa tu memang tak ingat tarikh keramat tu. Nanti lainkali saya gi ziarah awak ye bang ye.....insyaAllah.
Moga Allah merahmati rohnya dan moga ia dijauhkan dari siksaan kubur dan neraka di akherat kelak. Al fatihah.
Memoryku di sini.
Semoga rohnya tenang di dunia sana. Ameen
ReplyDeleteSemoga roh arwah tenang di sana..
ReplyDeleteamen..
terima kasih kak Nora & pt ส่าหรีสี ... aamiiin..
ReplyDeleteSalam cen,
ReplyDeletelama sunnguh kteh tak menjenguk, bz dan penin x habis2. bila teringat terus masuk.
kteh masih ingat dlm ym cen cerita hari terakhir cen dgn dia, sedih.. kteh doa terus tabah sememangnya cen ni sgt kuat/indipendent, Allah uji insyaallah ada besar ganjaran pahala menanti.
- dizz
aamiin kak..terima kasih..jangan biakan kapla penin kak. :)
ReplyDelete