Pagi ini aku tertinggal duit kat dalam kereta. Raba-raba, dalam jeket keselamatan ni, jumpa RM2.00. Kat poket lain pulak ada dalam RM1.00 syilling.
Jadi, nak beli sarapan, kena la bajet betul-betul.
Nak pusing balik ke basement parking tu, tak kuasa rasanya.
Teringat hari tu beli nasi lemak kat Cafetaria office ni, dapat harga RM1.00. Apakata hari ini cuba lagi beli. Alhamdulillah. Inilah rezeki ku hari ini. Dapat dengan harga RM1.00. Wos..... amacam?? Bulih??? Sambal sotong dengan 2 keping timun lebih dari mencukupi untuk memadatkan perutku pagi ini.

Nasi lemak bungkus ye? sedap tu acik? Minum? Bawa air sendiri ke?
ReplyDeletebancuh air sendiri kak nora... takpun air suam je... good for your health...hehe
ReplyDeleteAlhamdulillah..konyang yo kak cik kan.akak kalau lupo macam tu..memang tak do lansung yang tersolet pun..nasib baik kek opis tu sentiaso ado biskut..boleh yo la..
ReplyDeleteback up kono ado kan kak..kang kok tetibo dapek gastrik...nayo gak.!!
ReplyDelete