Masa birthday acik tawon lepas (cam dah lama dulu je kan..) ada sorang adik ni bagi hadiah kat acik. Acik nak abadikan kat kat blog ni.
Terima kasih adik2 sekelian..
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
tahu nni dapat apa agaknya?
ReplyDeletebesdei acik dah dokek ko... lupo la.
ReplyDeletesarapan apo pagi ni cik.
Acik,
ReplyDeleteMacam biasa aje dengan 'Tiffany'. Ini hint birthday akan datang ke?
besday acik ke?
ReplyDeletecantikkk...
ReplyDeletennt besday saya acik pos ek
muehehehe...
pssttt besday acik ko hr ni?
Accik..memang kito suko kan..klau ado yang ingat besday kito..
ReplyDeletezino..tahle..malu la klu org bgi adiah. Sbb acik jarang nk bgi adiah kat org. Tpi klu org dah nk beri, amek je, dgn ati yg besar (berbesar hati).
ReplyDeleteKak Pah- udah lopeh dah. Tawon ni lom laiee..hehe
Kak Nora - aha..Tiffany. Acik tk biasa dgn jenama ni..biasa beli kat didot81 je.
Eryn - bulan lepas tu....
ReplyDeleteMs Lilies - hehe..meh alamat, acik pos kan...pastu pos balik kat acik yo...
Besday acik bulan lopeh..ni citer lama la kiranya.
Kak Erna - acik sndiri salu telupo kan besday sndiri kak..tpi ado sorang kawan acik, kat Rantau tu ha, tetiap kali besday acik, pepagi lagi dio akan bacokan Yassin utk acik...ni adalah hadiah yg paling tidak ternilai...mekasih bebanyak kat dia dan yg sudi doakan acik..