Thursday, January 13, 2011

Pemberian itu



 Masa birthday acik tawon lepas (cam dah lama dulu je kan..)  ada sorang adik ni bagi hadiah kat acik.  Acik nak abadikan kat kat blog ni. 

Terima kasih adik2 sekelian..



8 comments:

  1. besdei acik dah dokek ko... lupo la.

    sarapan apo pagi ni cik.

    ReplyDelete
  2. Acik,
    Macam biasa aje dengan 'Tiffany'. Ini hint birthday akan datang ke?

    ReplyDelete
  3. cantikkk...
    nnt besday saya acik pos ek
    muehehehe...

    pssttt besday acik ko hr ni?

    ReplyDelete
  4. Accik..memang kito suko kan..klau ado yang ingat besday kito..

    ReplyDelete
  5. zino..tahle..malu la klu org bgi adiah. Sbb acik jarang nk bgi adiah kat org. Tpi klu org dah nk beri, amek je, dgn ati yg besar (berbesar hati).

    Kak Pah- udah lopeh dah. Tawon ni lom laiee..hehe

    Kak Nora - aha..Tiffany. Acik tk biasa dgn jenama ni..biasa beli kat didot81 je.

    ReplyDelete
  6. Eryn - bulan lepas tu....

    Ms Lilies - hehe..meh alamat, acik pos kan...pastu pos balik kat acik yo...
    Besday acik bulan lopeh..ni citer lama la kiranya.


    Kak Erna - acik sndiri salu telupo kan besday sndiri kak..tpi ado sorang kawan acik, kat Rantau tu ha, tetiap kali besday acik, pepagi lagi dio akan bacokan Yassin utk acik...ni adalah hadiah yg paling tidak ternilai...mekasih bebanyak kat dia dan yg sudi doakan acik..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...