Thursday, January 13, 2011

Pemberian itu



 Masa birthday acik tawon lepas (cam dah lama dulu je kan..)  ada sorang adik ni bagi hadiah kat acik.  Acik nak abadikan kat kat blog ni. 

Terima kasih adik2 sekelian..



8 comments:

zino said...

tahu nni dapat apa agaknya?

kakpah said...

besdei acik dah dokek ko... lupo la.

sarapan apo pagi ni cik.

Kak Nora said...

Acik,
Macam biasa aje dengan 'Tiffany'. Ini hint birthday akan datang ke?

MY HEART said...

besday acik ke?

Ms.Lilies said...

cantikkk...
nnt besday saya acik pos ek
muehehehe...

pssttt besday acik ko hr ni?

kak Erna said...

Accik..memang kito suko kan..klau ado yang ingat besday kito..

lupekanje said...

zino..tahle..malu la klu org bgi adiah. Sbb acik jarang nk bgi adiah kat org. Tpi klu org dah nk beri, amek je, dgn ati yg besar (berbesar hati).

Kak Pah- udah lopeh dah. Tawon ni lom laiee..hehe

Kak Nora - aha..Tiffany. Acik tk biasa dgn jenama ni..biasa beli kat didot81 je.

lupekanje said...

Eryn - bulan lepas tu....

Ms Lilies - hehe..meh alamat, acik pos kan...pastu pos balik kat acik yo...
Besday acik bulan lopeh..ni citer lama la kiranya.


Kak Erna - acik sndiri salu telupo kan besday sndiri kak..tpi ado sorang kawan acik, kat Rantau tu ha, tetiap kali besday acik, pepagi lagi dio akan bacokan Yassin utk acik...ni adalah hadiah yg paling tidak ternilai...mekasih bebanyak kat dia dan yg sudi doakan acik..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-