Hari ni Jumaat 22/2/2019 . Pagi-pagi dah turun ke Cafe beli gula-gula di atas. Sebab apa? Malam tadi makan sambal petei...hehhee...nak jaga bau nafas kenkonon.
Almaklum, koje kat opis ni, nanti orang datang berurusan, sembang-sembang dengan kita, semerbak bau potai kan. Sekurang-kurangnya ada usaha untuk menghilangkan bau tu.
Tak ada la nanti orang viralkan, staf kat opis si polan tu, mulut bau potai. hadooii..
Zaman blogging dulu lom ada sebut sangat perkataan 'viral' kan. Tapi sekarang ni, sikit-sikit viral, sikit-sikit viral. Mulut bau potai pun viral. hihihi...
Lainlah orang puasa. Walau pun busuk, orang tak kata. Bau mulut orang berpuasa itu adalah harum di sisi Allah.
oklah. Sekian dulu.

This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDelete