Friday, March 1, 2013

The Lake House

 
Sebabkan terlalu banyak simpan cerita, sampai lupa nk update kat sini. Tajuk tu, hanya tajuk, tak ada kaitan dengan movie lakunan Sandra Bullock dengan Keanu Reeves hero hensem tu ye... Gambar-gambar ini menunjukkan aktiviti acik tahun lepas. Bulan sepuluh kot...dah lupa. Kesinambungan entry Coklat itu sedap tahun lepas. 
 


 Orang Pahang mesti tau kat mana ni...  ya..Esplanade/Benteng di Kuantan Pahang..tempat memancing ikan dan orang..hehehe

Masa kami gi ni, ada pertandingan mancing kat situ. Jadi, tak boleh lah nak mencampakkan mata kail pancing keramat acik ni ha..berpeleseran je la dengan kawan acik si Laila dan anak2nya.



 Memancing dengan kawan sepengajian kat depan umah dia.
 

 
Ni depan umah kawan acik, Laila .  Cantikkan...mnjadi idamanku utk tinggal di rumah tepi tasik begini... heavennnn...
 
Kat tepi tasik tu, ada jugak pokok periuk kera ni.... bebaik..kang di gegetnya... :)
Berposing tepi muara sungai Pahang ini....
 
Ok..jangan tanya accik dapat ikan ke tidak.....langsung tk dapat, walaupun memancing di tasik/lombong yang sebesar2nya ni..! Janji puas hati dapat memandu sorang diri dari Putrajaya ke Kuantan untuk pertama kalinya !!  :)
 
Sekian.

6 comments:

  1. Seorang yang penyabar suka memancing.Akak tak suka.Tak sabar!

    ReplyDelete
  2. kak Nora ... hobi yang melekakan..:)

    ReplyDelete
  3. Papa kin dan suami minat memancing, kin cepat bosan plak... hehehe

    ReplyDelete
  4. Kin..bukan smua orang boleh sabar dan sronok pegi memancing...
    Acik ni puas je klu dpt duk di gigi air, merasakan ikan memakan umpan, walopun ikannya tk mengena. Tpi lagi la seronok klu dpt ikannya...huhu..

    ReplyDelete
  5. tader la Irfa...:( tak apa...nnt accik gi cuba lagi..kali ni mesti bawak macam2 umpan utk goda ikan2 tu..heheh

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...