Sebabkan terlalu banyak simpan cerita, sampai lupa nk update kat sini. Tajuk tu, hanya tajuk, tak ada kaitan dengan movie lakunan Sandra Bullock dengan Keanu Reeves hero hensem tu ye... Gambar-gambar ini menunjukkan aktiviti acik tahun lepas. Bulan sepuluh kot...dah lupa. Kesinambungan entry Coklat itu sedap tahun lepas.
Orang Pahang mesti tau kat mana ni... ya..Esplanade/Benteng di Kuantan Pahang..tempat memancing ikan dan orang..hehehe
Memancing dengan kawan sepengajian kat depan umah dia.

Ni depan umah kawan acik, Laila . Cantikkan...mnjadi idamanku utk tinggal di rumah tepi tasik begini... heavennnn...
Kat tepi tasik tu, ada jugak pokok periuk kera ni.... bebaik..kang di gegetnya... :)
Berposing tepi muara sungai Pahang ini....
Ok..jangan tanya accik dapat ikan ke tidak.....langsung tk dapat, walaupun memancing di tasik/lombong yang sebesar2nya ni..! Janji puas hati dapat memandu sorang diri dari Putrajaya ke Kuantan untuk pertama kalinya !! :)
Sekian.
Seorang yang penyabar suka memancing.Akak tak suka.Tak sabar!
ReplyDeletekak Nora ... hobi yang melekakan..:)
ReplyDeletePapa kin dan suami minat memancing, kin cepat bosan plak... hehehe
ReplyDeleteKin..bukan smua orang boleh sabar dan sronok pegi memancing...
ReplyDeleteAcik ni puas je klu dpt duk di gigi air, merasakan ikan memakan umpan, walopun ikannya tk mengena. Tpi lagi la seronok klu dpt ikannya...huhu..
dapat ikan patin tak?
ReplyDeletetader la Irfa...:( tak apa...nnt accik gi cuba lagi..kali ni mesti bawak macam2 umpan utk goda ikan2 tu..heheh
ReplyDelete